SKUPINOVÉ CVIČENÍ PRO ŽENY
PŘIDEJ SE K NÁM A BUĎ
 KRÁSNÁ A FIT
Hn%C4%9Bd%C3%BD%20Vav%C5%99%C3%ADn%20Zem
Návrh bez názvu - 2020-06-21T095511.690.
Cvič 30 min. a hubni 60 min.

Strávila jsi někdy hodiny běháním na běžeckém pásu a přemýšlela: „Není lepší způsob, jak zhubnout?“ Ukázalo se, že ano!

 

V PINK GYM je naše cvičení navrženo tak, aby bylo dosaženo nejlepších výsledků hubnutí pouze za 30 minut tréninku!

 

Objevili jsme nový tréninkový vzorec FFB koncept, který Ti umožní spálit dvakrát více kalorií za půl hodiny našeho tréninku, než při typickém hodinovém cvičení! Jak je to možné? Nejsou to zázraky, je to věda!

 

FFB koncept kombinuje tři metody hubnutí podpořené výzkumem pro nejúčinnější a nejudržitelnější hubnutí, se kterým jsme se kdy setkali. Těmito třemi metodami jsou:

High intensity interval training

I. HIIT TRÉNINK

Cvičení na hubnutí

Trénink, který jsme zvolili se jmenuje HIIT (intervalový trénink s vysokou intenzitou). Trénink HIIT je intenzivní a zábavné plnohodnotné cvičení, při kterém dosáhneš za 30 min. výsledků, kterých bys při jiných cvičeních dosáhla za hodinu tréninku.

Fat burn po cvičení

II. AUTO FAT BURN

Cvič 30 minut a hubni 60 minut!

Po cvičení HIIT se aktivuje enzym hormonsenzitivní lipáza, která odbourává tuky. Takže po cvičení dalších 30 min. tvoje tělo spaluje tuky samo. Stačí když nebudeš 30 min. po cvičení jíst ani pít nic jiného než čistou vodu.

Zrychlení metabolizmu

III. METABOLIC BOOST

Zrychli spalování tuků

Navíc pokud budeš cvičit HIIT pravidelně, zvýšíš trvale svůj metabolismus a hubnutí po cvičení bude pokračovat i mezi tréninky! Takže budeš hubnout dokonce i během spánku.

MŮŽEŠ MÍT VÝSLEDKY JAKO MY!

žena zhubla předtím a potom
Zhubla jsem 10 cm

 

Dosáhla jsem svého cíle, kterým bylo zhubnout 5 kg tuku. Nakonec jsem ho zhubla dokonce 6,5 kg. Procento mého tělesného tuku se snížilo z 28,9 % na 18,2 % a ztratila jsem 10 cm v pasu. Mé sebevědomí sahá do oblak a mám ze sebe nejlepší pocit, jaký jsem kdy měla. 

Jana M.

žena 49 v dobré kondici
Zhubla jsem 3 kg tuku

 

Začít cvičit bylo to nejlepší rozhodnutí v mém životě. Odhodlala jsem se k tomu až ve svých 49 letech. Zhubla jsem 3 kg tuku a nabrala 2 kg svalů. Cítím se skvěle ve svém těle. Zdravá a fit. Doporučuji nebát a zkusit, stojí to za to!

 

Hanka Č.

žena zhubla tuk na pažích
Zpevnila jsem ruce

 

Skončila jsem o 5 kg lehčí, ztratila jsem faldíky na bocích a tu povislou kůži na rukou, která mě tak štvala. Konečně mohu obléknout své oblíbené džíny a triko, které si schovávám od prvního těhotenství. Splnil se mi sen a jsem na sebe moc pyšná. 

 

 

Diana L.

žena 40 let fit a spokojená
Jana doporučuje FFB!
FFB_samotn%C3%83%C2%A9_ENG_edited.png

VYZKOUŠEJ UNIKÁTNÍ FFB PROGRAM NA HUBNUTÍ

PŘIDEJ SE K NÁM

Mám za sebou proměnu ze 120 kg na 75 kg.

 

Já byla tlustá celý život. Výsměch od holek, kluků i rodiny, na to jsem byla bohužel zvyklá. Inspirací k hubnutí mi byl až můj manžel, který se do toho pustil a z tlouštíka se změnil ve fitnesáka. Já se tomu bránila, byla jsem pohodlná. A taky jsem porodila postupně 3 děti, žila jsem pouze pro ně a na sebe totálně kašlala. Pak jsem začala žárlit na proměnu manžela, zakousla jsem se a pustila se do toho taky. Základem hubnutí bylo jídlo, změna jídelníčku byla pro mě klíčová. Taky bylo důležité cvičit v prostředí, kde se nemusím stydět, měla jsem předtím velký blok jít cvičit mezi lidi. Nyní jsem sebevědomá a jsem na sebe moc pyšná. Chci vám sdělit, že když jsem to dokázala já, dokážete to i vy! Stačí se zakousnout a vytrvat :)

Lenka J.

Hubnutí žena před a po